You are currently viewing Mikor van szükséged VA-marketing asszisztensre?

Mikor van szükséged VA-marketing asszisztensre?

Vállalkozóként rengeteg feladatot kell naponta megoldanod, de hogyan ismerheted fel, hogy szükséged van egy VA-marketing asszisztensre?

social media kezelés

Időhiányban vagy:

Ha úgy érzed, soha nincs elég időd a honlapod frissítésére vagy a social felületeid kezelésére, minden nap elmarad a tervezés, a stratégia csak adhock és igen gyakran fogalmad sincs már korán reggel, hogy mit is posztolj… /Ráadásul ez így megy hónapok óta/ egy online marketing asszisztens képes rendszerezni és priorizálni a feladatokat, így TE hatékonyabban tudsz fókuszálni a vállalkozásod egyéb fontos területeire.

Elmaradt frissítések:

Ha WP honlapod régóta nem frissült, a közösségi média posztjaid rendszertelenek, a honlap technikai háttere is egy óriási kérdés számodra, egy VA-marketingasszisztens naprakészen tarthatja a funkciókat!

Alacsony elköteleződés:

A posztjaid ugyan rendszeresek, de kevés interakciót generálnak, egy VA-marketingasszisztens segíthet növelni a követőtáborod aktivitását és elérését, kezelni az időzítéseket és a céged fiókjait bármilyen online felületen.

Hatékonyság hiánya:

Egy profi asszisztens rendelkezik a szükséges szakértelemmel és tapasztalattal az online marketing területén, ami garantálja a minőségi és hatékony munkavégzést. Ezzel is neked időt sprórolva, hogy a stratégiai feladatokra koncentrálhass!

Túlzott stressz:

Amikor már a napi online teendőid, interakciók kezelése bármilyen stresszt is okoz, azért, hogy a rendszeres napi ügymenet fenntartható legyen keress meg bátra

Egy VA-marketingasszisztens segít optimalizálni a vállalkozásod online jelenlétét, hogy te a fontosabb feladatokra koncentrálhass. Teljes online kezelést is tudok jelenleg vállalni, ami alatt a social felületek mellett a Shoprenter shop-ot vagy/és a WordPress honlapod értem.

Használd ki a szabadidődet hatékonyabban, és hagyd, hogy egy VA-marketingasszisztens az online feladataidat átvegye!

Mely felületek amelyeket kezelek?

A Facebook és Instagram nyilván egyértelmű és alapnak számít, hisz ma már ezeken valamirevaló cégnek „kötelező” a részvétel. Következő felületnek én a Pinterest-et javaslom, ugyanis óriási a tévhit a felülettel kapcsolatban, mégpedig, hogy ez nem egy social – közösségi – felület!!!, hanem egy kereső!!!! Az engem megkeresők kevesen tudják ezt és mikor egyeztetésre kerül a sor, tudok számos példát hozni a céges jelenlét előnyeiről.

De természetesen nem jelent gondot, ha te Tik-tokon, Linkedin-en vagy YouTube-on vagy jelen vagy itt tervezed a kampányaid. Kép és videószerkesztésben is van tapasztalatom, amelyet szívesen a megrendelőim javára fordítok.

Ha tetszett a poszt, kérlek, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot! Örömmel válaszolok minden kérdésre, és segítek bármiben, amiben tudok. Lépjünk kapcsolatba és beszélgessünk!

Vélemény, hozzászólás?